Vragen over nieuwe website

Ik kan niet inloggen op de nieuwe website

Is dit de eerste keer dat u inlogt op onze nieuwe website?

Als u klant bij ons bent, moet u de eerste keer dat u inlogt op onze nieuwe website op ‘Wachtwoord vergeten’ klikken.

De reden hiervoor is dat we om veiligheidsredenen geen wachtwoorden van onze oude website naar de nieuwe website mogen overzetten.

Zodra u een nieuwe wachtwoord voor uw profiel heeft aangemaakt, kunt u weer bij ons winkelen, net zoals u gewend bent.

Ik ontvang geen e-mail als ik heb gekozen voor 'wachtwoord vergeten'

  1. Controleer of je je e-mail correct hebt geschreven
  2. Spamfilter/ongewenste e-mail controleren

Het kan ook zijn dat je e-mailadres niet in ons systeem staat. Neem contact op met onze klantenservice, dan kunnen zij dit voor je controleren.

Mijn winkelwagen is niet opgeslagen/geleegd

Artikelen in het winkelmandje verdwijnen als u zich afmeldt.

Als u uw items wilt opslaan, kunt u in plaats daarvan de nieuwe functie Favorieten gebruiken.

Favorieten gebruiken:

  1. Zoek het product dat u wilt opslaan in uw favorietenlijst.
  2. Klik op het hartpictogram
  3. Het product is nu opgeslagen.

Je tikt op het hartje nadat je bent ingelogd – en het product wordt opgeslagen onder favorieten voor de volgende keer dat je inlogt.